FAQ - Ofte stillede spørgsmål
Hvornår modtager jeg min ordre?
Forventet leveringstid er 2 - 3 arbejdsdage fra ordren er sendt.
Vi tilstræber at sende alle ordrer inden for 24 timer. Du får en bekræftelse på e-mail, når din ordre er afsendt.Alle ordrer leveres normalt direkte til din postkasse. Hvis postkassen er for lille, får du en seddel om "Post til afhentning" fra dit nærmeste posthus.
Hvor meget koster fragten?
Vi har gratis fragt for alle ordrer!
Er der nogen skjulte omkostninger?
Nej, du vil kun blive opkrævet beløbet angivet i din indkøbsvogn.
Alle ordrer sendes på DDP-basis (Delivery Duty Paid), hvilket betyder, at alle relevante skatter og importafgifter vil indgå i den endelige købspris.
Hvilken valuta betaler jeg købet med?
Alle ordrer vil blive behandlet i norske kroner (NOK), men for din nemhed er alle priser i butikken automatisk konverteret til danske kroner (DKK), efter den mest aktuelle vekselkurs.
Du vil kun blive opkrævet det beløb der er angivet i danske kroner.
Kan jeg returnere produkter?
Ja, du kan prøve alle produkter i ro og mag hjemme. Du har 30 dage til at beslutte, om at beholde produktet.
Hvis du ikke kan lige produktet, eller det ikke passer, så kan du nemt returnere varen og få dine penge tilbage. Hvis du har betalt for varen med PayPal, får du fuld tilbagebetaling for retur-omkostningerne. I andre tilfælde refunderer vi returfragten i form af et gavekort, som du kan bruge i butikken.
Hvis du ønsker at returnere en vare, send os en forespørgsel.
Kan jeg bytte min vare?
Ja, er det nemt at bytte varer og der er ingen gebyr, hvis du f.eks. ønsker at ændre størrelse. Fragt er også gratis for erstatningsproduktet.
Hvis du ønsker at bytte en vare, send os en forespørgsel.
Har jeg brug for en kundekonto for at bestille?
Nej, du behøver ikke en kundekonto for at handle hos os.
Hvilke betalingsmetoder accepterer I?
Vi accepterer Visa, MasterCard og American Express. Du kan også vælge at betale med PayPal.
Hos My Lapel tager vi din sikkerhed alvorligt. Vi bruger den nyeste SSL-krypteringsteknologi til at behandle og sikkert overføre dine personlige data og kreditkortoplysninger gennem vores systemer.
Tilbyder I garanti på jeres produkter?
Ja, vi tilbyder en 2 års garanti på alle vores produkter. Det betyder, at dit køb automatisk er beskyttet mod produktions- og kvalitetsmangler i mindst to år.
Kan jeg tilføje produkter til en eksisterende ordre?
Ja, lav en ny ordre og kontakt os, hvis du vil have varene, der skal sendes sammen.
Tilbyder I gaveindpakning?
Ja, du kan føje instrukser til din ordre, hvis du vil have dine varer leveret gaveindpakket.
Er jeres produkter ægte?
Ja, vi er autoriseret leverandør for alle vores mærker, og vi kan garantere, at vores varer er 100% ægte. Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på hello@mylapel.dk